Tråååååååkigt

Snodde denna lista av bästa Fell nu, hehehe ;D ska väl försöka svara så ärligt jag kan, om jag orkar dvs! ;)

SENASTE:
Dryck: vatten
Telefonsamtalet: var med pappa 
SMS: vill jag helst glömma
Sång du lyssnade på: Aha - Take on me
Gången du grät: På riktigt kommer jag inte ihåg, men om någon tår räknas var det kanske typ förra veckan 

HAR DU NÅGONSIN: 
Har någon varit otrogen mot dig: Nejjjj
Förlorat någon speciell person: jo
Varit deprimerad: det med
Varit så trött att du somnat sittandes: yes

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: rosa
Färg 2: svart
Färg 3: grå eller brun

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Yes box
Fått ditt hjärta krossat: joo
Skrattat så att du har börjat gråta: jadå, mååånga gånger! 
Träffat någon som förändrat ditt liv: ändrat mitt liv var väl en överdrift men.. :P 
Insett vilka som är dina äkta vänner: oja.. 
Fått reda på att någon har pratat om dig: det med
Kysst en kompis: haha näe

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: alla?
Har du några husdjur: två hästar, en hund, en katt och en liten fågel :')
Vill du ändra ditt namn: ibland så :P
Vad gjorde du under din förra födelsedag: var nere i Stockholm och shoppade med mamma och moster :) 
Vilken tid vaknade du idag: 06.30
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov som djupast!
Någonting som du längtar till: det ska väl vara New York resan då
Senaste gången du träffade din pappa: Todayyy :)
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: hmm
Vad lyssnar du på just nu: Magnus Uggla ♥ 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jo, min lärare heter det, hehe :P
Vad gör dig irriterad just nu: mig själv
Vad är ditt namn: Ann Denise Danielsson
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: bryr mig inte :O haha! 11 maj?
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Svartvik, Solede, Nivrena
Gymnasie: Thoren Business School 
Högskola: nope
Hårfärg: Brunt
Långt eller kort: långt enligt mina vänner, men jag tycker det är rätt kort! haha 
Längd: 171 tror jag xD
Vad gillar du gällande dig själv: jaduuu
Piercings: har haft i öronen, men dom fick växa igen eftersom mina öron ville inte ha örhängen :O
Tatueringar: neej
Höger eller vänster: höger 

DIN FÖRSTA:

Operation: kommer förhoppningsvis aldrig inträffa  
Piercing: öronen
Bästa vän: Vickan
Sporten du spelade: ridning, gymnastik, aerobics, simning  
Husdjur: fågel
Vaccination du minns: ingen aning :O
Konsert: jadu.. typ, fråga mina föräldrar, haha! 
Förälskelse: var när jag var typ 10, hehehe :')
Alkohol du drack: vin i helgen

JUST NU:

Äter du: inget
Dricker du: inget
Är du på väg att: sova!!
Lyssnar du på: spotifyreklam :O </3 hate it!! spotify premium, give me! (a)
Väntar du på: att den här listan ska ta slut typ, haha!

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja
Vill du gifta dig: yes
Karriär i åtanke: många funderingar 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: ryggen! haha men bland dessa två alternativ blir det nog ögonen ändå :)
Kramar eller pussar: beror väl på
Kortare eller längre: längre, annars dör jag typ, haha!
Romantisk eller spontan: lagom är bäst brukar jag säga ;D
Snygg mage eller snygga armar: snygg kropp!
Tatueringar eller piercingar: Tatuering isåfall!
Känslig eller inte: inte extrem åt något håll iaf :O 
Ragg eller förhållande: förhållande tror jag ändå, känns stabilast så, men det beror väl på det med som med allt annat!
Bråkstake eller tveksam: haha, vilka alternativ! inget av dom, tack :D

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: hehe jo
Tappat glasögon eller linser: noo
Krossat någons hjärta: hoppas jag verkligen inte
Har du blivit arresterad: varje dag! eller inte xD
Gillat din killkompis (mer än som vän): haha, nja 

TROR DU PÅ:
Dig själv: det beror väl på situationen!
Mirakel: vill väl tro på det iaf.. 
Kärlek vid första ögonkastet: jo det tror jag ändå.
Himlen: ja den ser man ju dygnet runt? eller? haha
Tomten: pm jag säger så, det har jag aldrig gjort, kommer aldrig att göra :D 
Att kyssas på första dejten: bara det känns bra så varför inte?
Änglar: nja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: neej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: jaa
Vad kan du verkligen inte leva utan: mina underbara vänner! ♥ 
Vad vet inte så många om dig?: att jag är väldigt trött nu, så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0