Bad update!

Är ledsen för dåligt med inlägg här på bloggen, men det har varit en hel del annat i min vardag den senaste tiden. Dagarna har inte direkt fyllts upp med bloggning om man säger så.. :P
Igår kväll var jag ute i Timrå och kollade på matchen mellan Timrå och Skellefteå! Timrå vann (såklart! ;)), dock hade dom det lite kämpigt ett tag i matchen, men dom vände 0-1 underläge till 2-1 ledning, kuuung! ;D Slutresultatet vart 3-2 till Timrå! :) SOFT :D
Nu sitter jag på skolan och är allmänt less, hade en lektion som slutade för 40 minuter sedan och nästa lektion börjar om en timme... Drygt som fan! Slutar kl 15.30, lite väl sent för att vara en fredag enligt mig! Men! Jag ska inte klaga, efter novemberlovet får vi nytt schema och då slutar jag halv 5(!!!!!!!!!) på fredagar, KUUUUL! not!!
Hehe, nej nu kan jag inte sitta här och häcka nå mer! Funkar bara inte! Jag får ta mig i kragen och göra något vettigt istället, ellerhur!? :P
xoxo


Haha, en typ gammal bild på mig som jag hittade i bildarkivet på datorn!
Fast jag ser typ ut så här idag, haha! Iaf har jag brunt plattat hår och skinnjacka, som på bilden där... hehe :P Solglajjor är inte direkt så användbart här i Sundsvall idag, det ligger ett stort dimmoln över hela staden! ogillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0