Dålig update again...

Fy farao vad jag är dååååålig på att uppdatera här på bloggen. Men det är kanske för att mitt liv är allmänt ointressant och tråkigt? eller så är det så att jag har svårt att få fingrarna ur röven och producera en massa inlägg i denna blogg som läses av en liten skara trogna läsare. Jag är oerhört tacksam att det ens är någon som läser min blogg, det ska ni veta :)
Just nu befinner jag mig på engelskalektion, jag är jättetrött och vill bara åka hem. Slutar halv fem idag, tungt, riktigt tungt. :( Men det är bara att bita ihop helt enkelt! Har inte så mycket val.
Jag kommer nyss från en inspirerande föreläsning av Pigge Werkelin som hölls här på skolan. Det var mycket intressant att höra vad han hade att säga, en jättebra föreläsning helt enkelt! :)
Nu ska jag prata lite med min engelskalärare!
Ha det gott! Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0