Fredag :D

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det FREDAG!!! :D Har en lektion kvar och sedan är det helg! Underbart! Jag har lite småplaner inför ikväll, inga större saker men ändå. Imorgon är det jobb som gäller, yeah! Det ska bli kul :)
Just nu sitter jag i soffan på skolan och har ont i halsen, är nämligen förkyld :( ogillas!
Igår hände en grej förresten, min laddare till skoldatorn gav upp :( Det betyder att jag måste ha en ny! haha, smart jag är! Helst idag! För det är ju helg som sagt, och då kan jag inte ladda datorn eftersom jag inte har någon sånhär laddare till någon dator hemma. haha :P Eller så får man gå in på någon av datorerna hemma istället, haha! ;D
Nu har jag inte så mycket mer att säga. Ska logga ut nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0