Fredag

Idag har jag tagit det lungt med tanke på att jag är rätt trött från igår när jag besökte Ö-vik. ;) Det var ju nämligen länsderby, Modo-Timrå. Spännande match minst sagt! Men (såklart!) vann Timrå, vad annars liksom? haha ;P Underbart är vad det är, det finns i princip inget bättre än att vinna uppe i Fjällräven Center om man är Timråsupporter, det ska ni veta! haha :D
Nog om det, för jag antar att alla inte är lika hockeyintresserad som mig, hehe.. Idag sov jag till kl 11, skönt!! Somnade kl 01.30 i natt, så man var ju lite trött! Började skolan kl 13.00, det var föreläsning i ca 45 minuter och sedan en timmes engelskalektion. Efter det var det HELG! ;D
När jag kom in till stan idag var det riktig fredagskänsla där, man känner det i luften liksom! Jag tycker att det är jättemysigt att gå runt på stan och se alla glada människor som går runt på stan och njuter av fredagseftermiddagens sötma eller vad man ska säga ;) Någon som håller med mig?
När jag kom hem åkte jag till Felicia, vi red ut på hennes hästar, jag fick prova hennes nya storhäst. Trevligt var det! ;D Efter det åkte vi och hyrde film, det vart The bounty hunter. :) Den var bra tycker jag, rekommenderar helt klart! :)
Nej, nu är jag grisigt trött, ska hoppa i säng så jag får några timmars sömn innan man ska upp igen, haha!
PUSS <3


Bjuder på en härlig bild från i somras, en fin eftermiddag i stugan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0