Himlen är oskyldigt blå

Hello!
Har precis kommit hem från bion med världens bästa Fell! Vi såg Himlen är oskyldigt blå. :) Den var bra tycker jag! Man har väl sett bättre, men den var helt okej ändå :) Jag tycker att Bill Skarsgård gjorde sig bra i denna film, dock hade man kvar lite i huvudet från I rymden finns inga känslor, där han spelade Simon som har Aspergers syndorm. Så ibland tänkte jag att det var Simon som Bill spelade i denna film med, men efter ett tag vande man sig vid att han inte var Simon.. Ja ni fattar säkert, det är bara lite svårt att förklara ;)
Och nu apropå ingenting är jag jäkligt trött ska jag säga...

Förresten
, jag måste bara få dela med mig av en sak som inträffade på vår hemresa i regnet efter bion... Jag och Felicia åker in på en återvändsgränd (en vändningsplan) för att vända och åka åt andra hållet. När vi kommer dit stog det en äldre Mitsubishi där som backar lite halvskumt där på vändningsplanen. Jag la fram någon hastig kommentar till Felicia i bilen i stil med: han kan ju fan inte backa! Och sedan när jag svängt runt där på vändningsplanen och skulle då åka iväg så kör den där bilen upp precis bakom oss och börjar toktuta! hahaha! Jag gjorde inget som helst fel överhuvudtaget, och ändå åkte han efter oss typ 200 meter och tutade konstant! Jag svängde av en gata för att bli av med idioten, och som tur vart jag det ;) Haha, alltså ibland undrar man verkligen vad folk pysslar med! xD Man kunde inte göra annat än att skratta åt den fåniga personen som satt och tutade åt oss hela tiden! hahaha!
Det var det! Nu är jag väääääldigt trött och det är sovtajm!!!
God natt och sov gott mina kära vänner! ♥
Kramen!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: JAA jag ät med dig ikv <3<3!! :)

2010-10-31 @ 19:07:28
Postat av: Felicia

Sv: JAA jag ät med dig ikv <3<3!! :)

2010-10-31 @ 19:07:31
Postat av: Felicia

Sv: JAA jag ät med dig ikv <3<3!! :)

2010-10-31 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0