Några saker ni kanske inte visste om mig...

Jag tänkte prova något nytt och förhoppningsvis spännande, men framför allt lite annorlunda. Jag tänkte nämligen avslöja några saker om mig som ni kanske inte visste. :) Hoppas jag inte är alltför idéfattig, utan att jag klämmer ur mig några udda saker iaf, haha ;)
Då kör vi!

♥ Jag är väldigt, väldigt skrockfull på vissa områden eller vad man ska säga. Det är svårt att förklara, men jag har en hel del hyss för mig bland annat med klädsel osv. hehe, sad but true.

♥ Jag går i väldiga perioder när det gäller frukost. Ibland äter jag bara en macka på morgonen, ibland både macka och flingor/yoghurt, ibland bara flingor/yoghurt. Och flingorna byts ut oerhört tätt, det brukar resultera en irriterad mamma som får köpa nya flingor stup i kvarten för att inga av dom femtioelva flingorna som står i skåpet som jag ätit förut duger längre. Sån är jag, take it or leave it.

♥ Jag kan inte äta något fläskkött alls nästan, man kan tro att jag är muslim ibland!

♥ Jag har endast en lektions ogiltig frånvaro sedan jag började ettan på gymnasiet, dvs snart 1,5 år sedan! ;) Att tillägga var det en missuppfattning mellan mig och läraren och inte avsiktligt. :P

♥ För precis två år sedan ogillade jag hockey skarpt, men nu är jag helt galen i hockey och allt därtill! så det kan gå, hehe :D

♥ För bara några år sedan var jag värsta morgonmänniskan ni kan tänka er! Att vakna av att klockan stog på typ 08.00 gav mig lite av en chock! haha! Då kunde jag vakna klockan 5-6 på en helg och vara jättepigg, irriterande ska ni veta! Men nu är det annat, nu sover jag mer än gärna fram till klockan 9-10 i varje fall! :)

♥ Tidigt i våras blev solning i solarium lite av ett beroende för mig, det resulterade en brun tjej pank på småpengar eftersom solariumens betalautomater endast tar emot mynt. Jag ska försöka att inte falla tillbaka till det lite småjobbiga beroendet, för det har jag inte direkt råd med hela vintern... hehe...

♥ Jag är en riktig hamster och samlare av största slag på alla plan! Och bättre blir det tyvärr inte heller ska jag säga. Mitt hamstrande började till en början i stallet. Där finns allt en hästägare någon gång skulle behöva och mycket till. Nu har jag fortsatt hamstrat i bland annat mitt rum och i handväskan. Det som inte finns i min handväska behöver man inte. (Jag har till och med varit tvungen att köpa större handväskor för att jag ska få plats med allt!) Ett superkort sammandrag av innehållet i min nuvarande väska just nu: hårborste (ett MÅSTE), typ 15 lipgloss av olika "dofter" och nyanser, mascaror, foundationpuder, alvedon, extramobil, typ 500 hårsnoddar i alla färger, nässpray, busslista, skolschema, årskalender och såklart en uppsjö av skräp och kvitton.

♥ Jag är sämst att skriva korta inlägg när jag väl börjar skriva som ni märker. Hoppas någon orkat läst igenom halva detta inlägg iaf, förlåt för detta långa inlägg... Kunde aldrig sluta skriva, hehe ;) Men detta var sista punkten!

Nu ska jag sova hade jag tänkt... Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0