På skolan!!

Just nu befinner jag mig i fängelset, även kallat skolan. Jag är trött och less! Sjuk också dessutom. Kan det bli jobbigare? TUR att det är hockey ikväll! Annars hade jag typ dött! haha :D
Nu är det tre lektioner kvar innan vi slutar, efter det drar jag raka spåret ut till Eon arena!! :D Ikväll vaknas match mellan Timrå och Färjestad, och vilka som kommer vinna, det vet vi ju redan! ;) Tabelltreorna Timrå IK såklart!! haha :D
Nu ska jag proppa i mig lite tabletter och sedan kör jag på här i skolan en stund till, efter det taggar jag inför hockeyn och sedan KÖR VI! lyckoruuuuuuuus!!
Höres!! Kram!!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg

2010-10-14 @ 11:53:28
URL: http://amandajuntunens.blogg.se/
Postat av: jossan

Hej ! Är du med i Tävlingen om Dagens Blogg, ! Kolla bloggen & kommentera !

2010-10-14 @ 17:25:39
URL: http://bluuebeeryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0