Timrå IK

Det är namnet på laget mitt hjärta slår för som ni vet. Jag tänkte göra en liten rolig grej som jag kom på nu, jag har skrivit upp alla Timrås matcher hittlills i Elitserien i datumordning och även några som är inom en snar framtid. I eftermiddag åker jag ner till Tablettasken i Gävle och ser ännu en match med mitt älskade lag! Här kommer listan! Alla fetmarkerade matcher är de matcher jag sett live :)

1. Elitseriepremiär Timrå-Frölunda 6-2 (i E.on arena, Timrå)
2. Linköping-Timrå 4-2 (i Cloetta center, Linköping)
3. Timrå-Luleå 2-1 (i E.on arena, Timrå)
4. Södertälje-Timrå 1-3 (i AXA sports center, Södertälje)
5. MODO-Timrå 3-4 (i Fjällräven center, Örnsköldsvik)
6. HV71-Timrå 0-3 (Kinnarps arena, Jönköping)
7. Djurgården-Timrå 5-2 (Hovet, Stockholm)
8. Timrå-Skellefteå 3-2 (E.on arena, Timrå)
9. Brynäs-Timrå *-* (Läkerol arena, Gävle)
10. Timrå-Färjestad *-* (E.on arena, Timrå)
11. Timrå-AIK *-* (E.on arena, Timrå)
12. Timrå-Linköping *-* (E.on arena, Timrå)

Som ni ser har det blivit en hel del matcher live för mig, och fler kommer det bli :D hihi :D
Förr nöjde man sig med att se alla bortamatcher på TV, man tyckte till och med ibland att det var skönt att kunna vara hemma och pyssla med annat i periodpauserna osv... Haha, men så är det inte nu ;D Live is the shit liksom!
Jag vet att många kallar mig typ dåre, nörd, idiot för att jag åker land och rike runt för att se Timrås matcher. Men det bryr jag inte mig om, så det så! Det är mitt liv och det är jag som bestämmer, haha :D

Det var allt för nu. Nu åker jag upp till Björkbackegård och tränar med hästepollen!
Puss


Kommentarer
Postat av: elin

haha du anmälde dig inte ens så ;P

2010-10-09 @ 13:27:09
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: Gabbie

hehe jaa :D

Filmen var asbra tyckr jag :) Skrattade rätt mycket faktiskt ^^

Haha jadu.. hon e störd hon! Men tror hon gett sig nu :)

2010-10-10 @ 13:13:51
URL: http://gabbiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0