Dåligt med bloggande den senaste tiden

Ja som sagt, väldigt dåligt bloggande av mig och grejen är den att jag kommer aldrig på något att blogga om! haha det vore ju en fördel att blogga om något när man bloggar, haha!
Allt rullar på som vanligt i mitt liv vad jag vet, jag går i skolan, jobbar ibland, tränar med Elliot och går på Timråmatcher. Det är så mitt liv ser ut, lite enformigt kanske vissa tycker, men jag gillar't och det är väl huvudsaken! ;) Som kanske några redan vet har jag börjat ett nytt jobb, ett året runt jobb eller vad man ska kalla det. :) Har ju jobbat på golfbanan förra sommarn och denna sommar, men nu här i höst fick jag ett jobb som man kan jobba på året runt och på den vägen är det :) Det känns bra med nya jobbet, det är roligt och spännande! :)
Jag har väl inte så mycket mer att säga för tillfället tror jag...
Så jag får väl helt enkelt säga.... HEJ DÅÅÅÅÅÅ! pussssss och kraaaaaam!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0