Ett stycke skinnhandskar

Helloooo igen!
Inte nog med att jag köpte en halsduk, jag införskaffade mig ett par skinnhandskar också! haha, storshopping liksom! ;) Skinnhandskarna gick loss på 199 riksdaler, inte så illa enligt mig :) Perfekt att ha nu när det är lite kyligt i luften! Det värsta jag vet är nog att frysa, usch säger jag bara!
Imorgon ska jag och Felicia åka till skolan med mamma, hon ska ändå in till stan vid 8-tiden, så då åker jag och Felicia in till stan med henne ;) Kuuung säger jag, då slipper jag stå och vänta på bussen i kylan ;D (y)
Har inte så mycket mer att säga för tillfället tror jag...
Eller jo, en sak! Jag saknar New York sjukt mycket!! :(
Då var allt sagt tror jag! Kyss <3


En av dom tusen bilder jag tog uppe i Empire State Building... ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0