Faktum är att jag har sett alla Timråmatcher hittills!

Haha, jag kom på det igår! Att jag sett alla Timrås elitseriematcher live hittills denna säsong ;) Elitseriepremiären Timrå-Frölunda den 17 september, Linköping-Timrå den 21 september samt Timrå-Luleå den 23 september! hahahaha ;) Dock kommer jag helt att missa dagens match mot Södertälje helt (den spelas nere i Axa sports center) för att jag är uppe i Östersund och tävlar hela dagen idag :P Men på torsdag (den 30 september) drar jag och Felicia upp till Fjällräven center och ser Modo-Timrå! WIIEEEE :D:D
Haha, det var allt för mig nu! Det regnar och blåser mkt ute och snart ska vi lasta Elliot och åka upp till Östersund!
PUSS PÅ ALLA

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Nästan så man skulle åkt till fjällräven ^^

2010-09-27 @ 12:36:19
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0