I rymden finns inga känslor

Det var namnet på den film som gick på bioduken i den salong jag och Felicia spenderade delar av kvällen i. Den var en jättebra film, en sån film man blir varm om hjärtat när man ser. :) Den var personlig och mysig, men samtidigt rolig! En perfekt "må-bra-film" så att säga. :)
Idag är det den 18 september och det är det ingen mindre än min käre broders födelsedag! Ett stort grattis till han! Delar av släkten var här idag för att fira hans dag tillsammans med han. Vi fikade lite tårta och sedan hämtade jag lille Sham så en av mina kusiner, denna vid namn Ella, fick ta sig en ridtur! Sham tyckte det var roligt med en liten flicka på ryggen och han pinnade på rätt bra måste jag säga! han är ju bara för söt den lille busen! :) ♥
Det var nog allt jag hade att säga för stunden. Hoppas alla haft en underbar afton, det har jag haft i varje fall! :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Gabbie

haha men denise, jag ar inte i london for hundrade gangen

2010-09-21 @ 18:12:26
URL: http://gabbiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0