Kvalitetstid med mig själv

Snart är det dags för en dejt med John Blund, men innan det ska jag ha lite kvalitetstid med mig själv hade jag tänkt, jag ska nämligen måla naglarna ;) det ni! det kallar jag kvalitetstid! haha ;) Skämt och sido, det är hur som helst dags för naglarna att bli snygga, jag funderar för fullt hur dom ska se ut och vilka nagellack som ska användas.. Jag har ju en hel drös av nagellack som jag lyckats samlat på mig (som med allt annat, hamster som man är!) Är det något jag är så är det typ samlare, tro det eller ej! ;) Jag kan helt seriöst inte slänga något över huvud taget! Måste verkligen bättra mig, hur ska det annars gå här i livet? haha ;)
Nu måste jag nog sätta igång med min tidigare omnämnda kvalitetstid med mig själv om det ska bli någon av innan John Blunds viskningar till lockande övergår till skrik! Det vill vi inte! ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0