Otroligt kul!

Satt precis och slöläste lite på aftonbladet.se och såg att Mange gjorde sin första träningsmatch i Edmontontröjan. Det gick ju minst sagt bra kan man ju säga, två mål av han och Edmonton vann därmed matchen med 3-1 mot Vancouver. Det ska bli riktigt kul att se han spela i NHL i vinter! (om han tar plats i laget, vilket jag är säker på att han gör!) Det blir nog en hel del "uppe-sittar-nätter" om jag känner mig själv rätt, haha! Det är extra kul att kolla på NHL när det är någon som nyss spelat i Timrå och dessutom är så ung! Fantastiskt bra är vad det är!

Här har ni länk till artikeln...
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/nhl/article7771734.ab

Nej nu kan jag inte sitta här inne och glo något mer! Ska ut och raka bort Elliots björnpäls nu, det är riktigt illa nu ska ni veta! haha, men nu ska den bort! ;)
Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: elin

wohooo denise har uppdaterat!! :D

2010-09-13 @ 20:16:02
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0