Skäms!

Skäms på mig för att jag inte uppdaterat på typ 50 år! Det har varit mycket annat nu senaste dagarna, har en hel del att göra i skolan och så.. I helgen som var (5-6 sep) var det hemmatävlingar, regional/nationella och jag och Elliot kom tvåa i ena klassen på finfina 67,5% :) Elliot skötte sig perfekt och hittade inte på några tokaktigheter och det gillades av både mig och domaren :)
Men med Elliot är det så, "bara" han är avslappnad så brukar det mesta lösa sig av sig självt (oftast, haha!). Eftersom han kan sina saker är det ju inte på den fronten det är några problem, utan det är ju att han kan bli väldigt spänd och överladdad på tävlingarna som drar ner poängen. Men bara han är lugn höjs poängen vesäntligt :) Vi får hålla tummarna för att han sköter sig lika bra nästa helg och nästnästa helg, i Bräcke resp. Östersund. :) <3
Nej nu ska jag äta middag och sedan blir det nog att man hamnar i soffan, hehe :P
Imorgon kallar mitt arbete på mig, börjar kl 11! Hoppas alla får en underbar helg! <3
xoxo //Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0