Bilder sedan i torsdags!

Jag lovade ju att lägga ut några bilder sedan matchen uppe i Örnsköldsvik! Sagt och gjort, här kommer dom! :)

Nedan: Ledning med 1-0! ;)


Nedan: Laget tackar oss supportrar efter matchen :)


En helt underbar match, sjukt skönt med vinst där uppe :D
Nu ikväll tar vi oss an Frölunda hemma i E.on arena och sedan är det ett litet uppehåll pga LG hockeygames.
Jag har räknat ut hur många matcher jag kommer ha sett live denna säsong... (om allt går som det ska dvs)
Det kommer att bli 34 av 55 Timråmatcher live, puss på det! Jag har två bortamatcher kvar i grundserien att åka på och Timrå har tre bortamatcher kvar i grundserien.. :) Jag kommer åka på Brynäs den 24:e feb och Södertälje den 3:e mars! ;D Sedan kommer jag att gå på alla hemmamatcher förutom sista matchen, mot Djurgården, för då är jag i New York och ser NHL-matcher!
Förra säsongen åkte jag på 31 eller 32 matcher totalt, så jag förbättrade ju det denna säsong iaf ;)
Nu ska jag ut till stallet, ridning av två hästar och fix i stallet.
Klockan fyra bär det av ut mot E.on arena, det är sen match ikväll. Den börjar inte förrän halv sju.

xoxo
Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0