Sex saker...

...som du kanske inte visste om mig ;)

- Jag är prylnörd utan dess like, kan aldrig ha för mycket saker och då pratar jag främst om saker åt hästen! Jag är en riktig hamster, jag kan aldrig slänga något och sparar på allt...

- När jag var liten gick jag regelbundet till en talpedagog till anledning av att jag pratade för fort, haha.. Min dåvarande lärare (kvinna, 55+ och typ halvt döv) hörde inte alltid vad jag sa, så hon skickade mig till talpedagogen för att jag skulle lära mig att artikulera som det så fint heter. Jag var nog inte rätt person att skicka till talpedagogen ändå och alla som kände mig tyckte att det bara var bortkastad arbetstid för talpedagogen, hahaha.. Visst kan jag prata lite fort ibland, men det brukar inte vara något problem direkt! ;)

- Första gången i mitt liv som jag såg på filmen Titanic var den här vintern. Jag har haft den i flera år men det har aldrig blivit att jag kollat på den tidigare, rätt sjukt ändå, men så är det! ;)

- Jag var en riktig tjurunge när jag var liten, allra helst i 3-årsåldern. Jag kunde grina och skrika i flera timmar i streck bara för att jag inte fick min vilja igenom, det kallas humör, hehe ;)

- Jag har träningssimmat i syfte att tävla. Jag skulle vara med i någon tävling men det blev aldrig av. Jag slutade med simningen när jag köpte häst och satsade på ridningen på heltid. Alltså var jag 9 år då jag slutade simma... :)

- Jag har även spelat piano i fem års tid, jag tog pianolektioner varje vecka och var mycket flitig ett tag, spelade mest varje dag. Men även det intresset övergick och allt mer tid gick även här så småningom till hästarna. Till slut kände jag att jag inte hann med att spela så mycket mellan pianolektionerna och beslutade därför att sluta. :P


Nu hoppas jag att något av det jag nämnde här ovan är något nytt för er iaf, det är svårt att komma på vad man ska säga.. För jag har berättar rätt mycket här i bloggen så ni vet förmodligen rätt mycket ;) Men men, något kanske var nytt iaf förhoppningsvis ;)
Nu ska jag sova!
God natt på er!!
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Fell

Sv: Okeeej gumman! Tur att jag hade därååå (A)(H)

2011-02-13 @ 15:54:39
URL: http://feliciawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0