Funderingar...

Just nu sitter jag och funderar över vad jag ska köpa när jag åker till New York... Jag har kommit på mååånga saker som jag skulle vilja köpa/kommer köpa! kanske lite föööör mycket till och med, hahaha ;)

Tänk om man ändå hade alla dessa sedlar hemma i plånboken..

Jag tänkte rada upp några saker iaf...

- Flertalet Converse, i olika färger. Bland annat vita och svarta "vanliga höga" och vita läder (kanske).
- Armaniparfym för tjejer
- Bikini på Victoria Secret
- Underkläder på Victoria Secret
- Någon snygg märkeshandväska, funderar på en LV :) Sååå snygga!
- En massa snygga kläder!


Dom är otroligt snygga, dom vanliga klassiska LV handväskorna! DÖÖÖÖR!
Det kommer säkert ändras en hel del men den här shoppinglistan innan det är klart om jag känner mig själv! hahahaha ;)
Men nu ska jag sova!
Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0