Snart drar tävlingarna igång!

Ja, som rubriken lyder så drar snart tävlingarna igång för min del! Tyvärr blir det ingen start nere i Högbo den 20 februari, Msv B:4an var redan full och dom hade begränsat antalet starter till 15 ekipage...
Men i Umeå blir det i varje fall, och så fort anmälan kommer ut på TDB så ska jag skicka in min anmälan dit, haha, tänker inte riskera en till tävling! ;)
Jag tänke rida Msv A:1 där uppe och kanske någon Msv B:4 (jag antar att det är dom klasserna som går, annars får jag väl ta några andra klasser helt enkelt :P)
Åhhh, jag blir så tävlingssugen!! Och fan att det inte finns någon annan tävling inom dom närmsta 30 milen innan Umeåtävlingarna.... skulle kunna tävla imorn typ, hahaha! :D

Lägger upp lite tävlingsbilder......


Junior SM 2009!


Tävling i Värmland, lite norr om Karlstad i somras :)


DM guld 2009


Där är en film från en träning 2010! det syns att det var ett tag sedan, haha... :) men det är kul att kolla tillbaka till :) detta var btw första gången jag red i Childericen (nya sadeln) :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Jag har inte anklagat just er för att ha tagit mitt bett, jag tror inte heller att ni har gjort det. Jag skrev bara att NÅGON tagit det, det kan vara vem som helst (även folk som inte brukar vistas i stallet). Det var absolut inte meningen att ni skulle ta åt er av det här. Men just då var jag irriterad och jag tänker mig inte alltid för då, och jag kan hålla med om att jag kanske formulerade mig fel, men jag står för det.



Det var såhär att jag hade nyss köpt bettet och red på det sista dagen jag red Farre, det var då inte tänkt att jag skulle sluta på honom så därför lämnade jag kvar grejerna i stallet. Jag lät alltså bettet hänga kvar på tränset. Sen beslutade jag då att sluta på honom och åkte till Åland.



När jag sen kom hem bad jag Victoria att ta bort mitt bett från tränset och lägga det i mitt skåp, men då hittade inte hon det och då var det väl redan borta. Så när jag kom och skulle hämta mina grejer letade jag men fann inget bett. Då måste ni väl förstå att man blir fundersam över hur det bara kan försvinna sådär. Men som sagt, jag tror inte på att det var ni och jag tror inte heller att det var Victoria. Men det spelar ingen roll mer, förlåt om ni tog illa upp.

2011-02-02 @ 23:18:19
URL: http://ridinghorse.blogg.se/
Postat av: sara

Ser jättefint ut, lägg upp mer filmer, om du har ;)

2011-02-03 @ 00:14:24
URL: http://cymbalta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0