Dryg lill-Lördag!

Ja som rubriken lyder så har min lördag inte varit alltför strålande om jag säger så. Upp tidigt, iväg till skolan och full fart hela dagen, lite jobbiga besked men även flera roliga besked, sedan avslutades kvällen med att få gå runt på navet i 40 min, -10 grader och jag var inte riktigt klädd för det... dessutom hatar jag navet! värsta jag vet, det är sååå vidrigt med alla lodisar och skabbiga människor som går runt där om kvällarna och söker pant i soptunnorna typ.... man skulle kunna kalla det plattan 2 ungefär! men det är ju typ som sergels torg nästan, sad but true!
Så som ni hör har min dag i helhet inte varit sådär superlyckad.. Men jag var iaf med Elin på vårshowen som esteterna hade på HB och den var bra.. :) Har varit två år tidigare på den också och detta år var helt okej faktiskt! :) Kul att man känner många som är med också, eftersom det är -92:or, -93:or och -94:or som är med och uppträder då, haha ;)
Nu ska jag lägga mig, ska upp tidigt imorgon igen... suck!
God natt!
Pussen
Denne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0