Jag vill!

Åhhhh...! Jag vill ta hål i öronen!! Vill verkligen det nu känner jag! Det är såå fint..

Haha, nu låter det som att jag är typ 6 år, men jag tog nämligen hål i öronennär jag var 7 resp 9 år... Men båda gångerna misslyckades det helt, jag försökte i över ett år båda gångerna och gjorde allt man kunde komma på och lite till! Men inget funkade :( Det kom var och blod om vartannat, mindre trevligt. 
Båda gångerna jag gjorde det så tog jag hos frissan med pistol... Kan det vara det som var felet? Man kanske ska prova gå hos en piercare och ta ett simpelt litet hål i vardera öra? Isåfall, någon som har något tips på något bra och seriöst ställe?
Hehe, jag är lite desperat känner jag ;) Men kan inte hjälpa det! Någon som har några tips angående det jag frågade om innan här?? :)
Men nu ska jag åka och sola en sväng!
Pussen
Denne

Kommentarer
Postat av: Malin

Någonstans där de har Blomdahls.

2011-01-27 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0