Rambo Newmarket

Hej, hej, hemskt mycket hej!!
Hoppas alla har det bra där ute i kylan, mig är det bara bra med om någon undrar.. ;)
Jag beställde ett Rambo Newmarket täcke idag från Horseware! Det vart ett grått, snyggt som tusan! :) Tror det kommer att vara handen i handsken på Elliot det! Han passar så bra i grått har jag kommit fram till! :D Jag har bestämt mig för att köra på gråskalan för Elliot, det vill säga att jag håller mig mellan svart och vitt! :)



Nog snackat om täcket, jag ska ta en snabbdusch nu och sedan gå och lägga mig... och nej, jag GÅR inte och LÄGGER MIG, utan jag går till sängen, och när jag väl är där så lägger jag mig i den och slutligen så somnar jag! klurigt det där! ;)
Haha, nu får jag sluta vara dryg!
God natt på er!!
Pusspuss
Denne

Justdet... Jag måste bara visa er en helt sjukt fin våning jag hittade... 35 miljoner är utgångspriset...

Klicka här!


Ja vad ska man säga... Vill man göra annat än att ta sitt pick&pack och flytta in där? Jag skulle kunna flytta nu på en gång! Åhhh! synd att man inte har 35 miljoner i fickan sådär över bara xD haha... men drömma kan man alltid göra! :')
Klicka på bilderna för att se dom större... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0