Sämsta morgonen ever!

Åhhh, det går inte att beskriva min morgon i ord! eller jo, typ så här:
fnuobgauobfs<pfha0gnovdbniopru9304yh12baounjfipehtpajuq+9nasöfnöa9e2yu+9fsapf

Ungefär så såg den ut! fick väääääääärldens ångestattack, skiiiitjobbigt! När jag får sånna här attacker har jag för många bollar i luften samtidigt, och jag måste snabbt ändra på något.. Men jag vet inte VAD jag ska ändra på/ta bort! Skitsvårt! :/
Jag har aldrig någon tid att andas och ta det lungt... Mitt liv är som en enda stress och jag vill inte ha det så. Men jag vill inte ta bort något heller, eller jo, skolan är det enda jag skulle vilja ta bort men det är nog inte en så bra idé... Men mina dagar ser ut så här på ett ungefär:

06.20 kliver upp
07.20 kliver på bussen
08.30 skolan börjar
11.00 lunchrast, går raka spåret till gymmet
12.00 lektioner
16.30 skolan slutar, tar bussen hem
17.30 hemma, går ut till stallet
21.00 klar i stallet, går upp och äter middag
21.30 fixar om det är några uppgifter som jag måste jobba med
22.30 duscha
23.00 stupar i säng

Självklart finns det dagar med undantag, men oftast ser det ut så här. vad ska jag göra? vad ska jag ta bort? finns inget... och att strunta i Elliot, det tvärvägrar jag!
Over and out
Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0