Skotern och hästen

Hello bloggläsare!
Just nu ligger jag och slappar lite i soffan efter en relativt körig dag!
Dagen började med en skön och välbehövlig sovmorgon fram till 10-tiden ungefär :) Efter det pulade jag på lite här hemma, sedan åkte jag och pappa bort till en "skotermötesplats" med bil+släp, åkte ett tag med skotrarna ute i skogen och på isarna :) Vi körde typ tävling på en sjö, men pappa vann ganska överlägset eftersom hans skoter har större motor än min xD hans gick 20 km/h fortare, hahaha...
Efter det, när vi kom hem hade jag en lektion med en tjej och sedan var det dags för mig att åka till SRK och träna på Elliot för Gunilla. Elliot var jättefin, så det vart inte så lång lektion eftersom han skötte sig bra :)
Och nu ska jag sova!
God natt på er!
Pussssss
Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0